مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-29سياسي

دولت سیزدهم پرچمدار ترویج انگاره های فرهنگی است


معاون سیاسی ، امنیتی استاندار مازندران دولت سیزدهم پرچمدار عدالت گستری و ترویج انگاره های فرهنگی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ،، روح الله سلگی صبح شنبه در جمع تلاشگران جبهه فرهنگی مازندران گفت: استکبار با از دست دادن هیمنه پوشالی خود در عرصه های گوناگون به تشدید درگیری فرهنگی با انقلاب اسلامی روی آورده است.

این مسئول سیاسی و اجتماعی با واقعی دانستن درگیری نظام سلطه با نهضت اسلامی، داشته های متکی به باورهای اعتقادی را توشه اطمینان بخش انقلاب در این رویارویی عنوان و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در جنگ فرهنگی با بهره جویی از توشه دینی و اعتقادی برنظام سلطه بین الملل غلبه خواهد کرد.

وی با تاکید بر برتری گفتمان انقلاب اسلامی برابر استکبار جهانی گفت: ما با الهام از حماسه عاشورا هیچ گاه برابر نماد استکبار و لیبرال دموکراسی غرب سرتعظیم فرود نخواهیم آورد.

سلگی، با اشاره به وعده الهی برای پیروزی مستضعفان بر مستکبران خاطر نشان کرد: پیشتازی انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان های باشکوه و الهام بخش نتیجه ایستادگی برابر امپریالیسم جهانی است.

وی با ببان اینکه پیشتازی در جبهه حق به معنی انکار مشکلات نیست اظهار کرد: چالش های فرهنگی و اقتصادی کشور با تکیه بر روح عدالت گستری و ترویج انگاره های معنوی ونیز تلاش های جهادی و انقلابی ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم پرچمدار ترویج انگاره های فرهنگی است

دولت سیزدهم پرچمدار ترویج انگاره های فرهنگی است