مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-07اقتصادي

پرداخت 6500 میلیارد ریال تسهیلات مسکن ملی در کردستان


مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان از پرداخت 2 هزار فقره تسهیلات طی 4 ماهه امسال با رقمی برابر 4 هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: در بحث نهضت مسکن ملی در حال حاضر برای 4 هزار و 273 واحد قراردادی با مبلغ 14 هزار میلیارد ریال اخذ شده که از این میزان تا کنون .

- ایسنا/کردستان مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان از پرداخت 2 هزار فقره تسهیلات طی 4 ماهه امسال با رقمی برابر 4 هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: در بحث نهضت مسکن ملی در حال حاضر برای 4 هزار و 273 واحد قراردادی با مبلغ 14 هزار میلیارد ریال اخذ شده که از این میزان تا کنون 6500 میلیارد ریال به حساب سازندگان مسکن پرداخت شده است.

امید راستبین، امروز دوشنبه (16 مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد با مقایسه جمعیت دو درصدی استان کردستان در کشور نسبت به جمعیت 17 درصدی استان تهران و میزان سپرده های این استان ها اظهار کرد: میزان سپرده بانک مسکن استان کردستان شش دهم درصد کشور و تسهیلات پرداختی استان نیز متأسفانه شش دهم درصد کشور بوده و این آمار نشان دهنده جایگاه پایین استان در کشور است.

وی، میانگین سرانه سپرده در سال گذشته را طبق آمار بانک مرکزی 54 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این میزان سرانه در استان کردستان 28 میلیون تومان و در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 6500 میلیارد ریال تسهیلات مسکن ملی در کردستان

پرداخت 6500 میلیارد ریال تسهیلات مسکن ملی در کردستان