مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:552023-07-24سياسي

نوجوانان دماوند در سوگ قاسم بن الحسن(ع) نشستند


یازدهمین سوگواره «احلی من العسل» در دماوند برگزار شد و دانش آموزان دماوندی هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، یازدهمین سوگواره احلی من العسل و اجتماع بزرگ دانش آموزان شهرستان دماوند ظهر امروز همزمان با ششمین روز ماه محرم با حضور جمعی از مسؤولان و دانش آموزان در شهر دماوند برگزار شد.

مراسم سوگواری با حضور دسته های سینه زنی و زنجیرزنی هیأت دانش آموزان از میدان امام خمینی(ره) آغاز شد و سپس در جوار گلزار شهدای گمنام مسجد دماوند خاتمه یافت.

در این سوگواره، حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش دماوند، قاسم پروایی فرمانده بسیج دانش آموزی دماوند، حسین آباییان کارشناس فرهنگی، بهنام گل محمدی کارشناس تربیت بدنی و دیگر کارشناسان آموزش و پرورش دماوند، جمعی از مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان حضور داشتند.

  در حاشیه یازدهمین دوره سوگواری احلی من العسل ، دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان دماوند با امضای طوماری، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم و انزجار خود را از این اقدام اعلام کردند.

در این مراسم، حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند به تبیین حادثه عاشورا و فلسفه محرم همراه با برگزاری مسابقه برای دانش آموزان پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان دماوند در سوگ قاسم بن الحسن(ع) نشستند

نوجوانان دماوند در سوگ قاسم بن الحسن(ع) نشستند