مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:512023-08-13سياسي

آغاز اجرای طرح سلامت خانواده در شهرهای هرمزگان


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طرح سلامت خانواده که در روستاهای استان اجرا می شد اکنون در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت استان نیز آغاز شده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طرح سلامت خانواده که در روستاهای استان اجرا می شد اکنون در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت استان نیز آغاز شده است.

غلامعلی جاودان، ظهر امروز (22 مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران تلاش می کنند نقش چشم و گوش را برای جامعه داشته و اتفاقات را به گوش مردم برسانند اما در کنار آن باید خبرهای خوب را نیز در راستای امیدبخشی به جامعه منتشر کنند.

وی افزود: گاهی برخی خبرنگاران خبرهای ناراحت کننده را به جامعه انتقال می دهند، اگرچه نباید از این اخبار غافل بود اما عدم مدیریت آن ناامیدی و بیماری های حوزه روان را در جامعه افزایش می دهد.

جاودان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت در پاندمی کرونا، عنوان کرد: به فرموده پیامبر اسلام(ص) نعمت سلامت بر نعمت امنیت ارجحیت دارد.

از همه خبرنگاران حوزه سلامت که نقش مفیدی در انتقال اخبار این حوزه و آگاهی بخشی و امیدبخشی به جامعه دارند، قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح سلامت خانواده در شهرهای هرمزگان

آغاز اجرای طرح سلامت خانواده در شهرهای هرمزگان