مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 10:262023-07-30پزشكي

توصیه هایی برای حفظ سلامتی در زمان آلودگی هوا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، دکتر محسن میرزایی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت مصوبه کارگروه اضطرار گرد و غبار استان یزد و تعطیلی ادارات برخی شهرستان های استان، اظهار کرد: تعطیلی امروز ادارات در استان یزد شامل شعب بانکها، بیمارستانها، مراکز درمانی، اورژانس و دستگاه های خدمات رسان نخواهد بود.

  وی افزود: برهمین اساس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد توصیه هایی برای افراد جامعه دارد که از جمله آنها می توان به ممانعت از خروج تمام افراد به ویژه افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی از منزل اشاره کرد.

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه گفت: گروه های حساس تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند، سایر افراد نیز با استفاده از ماسک مناسب و در مواقع ضروری خارج شوند و حضوردر فضای باز را به حداقل کاهش دهند.

  دکتر میرزایی با بیان این که ورزشکاران نیز نباید در زمان وقوع پدیده گردوغبار، در فضای باز ورزش کنند، تصریح کرد: حضور در پارک ها و پیاده روی در شرایط آلودگی و گردوغبار، صورت نگیرد چرا که مضرات و خطرات پیاده روی و حضور در پارک در شرایط آلودگی شدید هوا، بیش از منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای حفظ سلامتی در زمان آلودگی هوا

توصیه هایی برای حفظ سلامتی در زمان آلودگی هوا