مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-20اقتصادي

حل مشکل آب شرب در «ماژان»/جریان حیات در 42 روستای خوسف


با انتقال آب به شبکه آبرسانی مجتمع ماژان، به زودی کم آبی آخر هفته های شهر ماژان نشینان رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی حسینی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات آبی در شهرستان خوسف بیان کرد: در چند مدت اخیر، قطعی آب چند ساعته در آخرهای هفته در بخش ماژان از جمله مشکلات پیش رو بود.

وی ادامه داد: مشکلی چندین و چند ساله که معمولاً با شروع فصل تابستان و افزایش جمعیت در آخرهای هفته شدت می گیرد و باعث تنش آبی در روستاهای مجتمع آبرسانی ماژان می شود.

حسینی اظهار کرد: مجتمع آبرسانی ماژان از قدیمی ترین مجتمع های آبرسانی خراسان بزرگ و دارای هدررفت بالای آب به دلیل فرسودگی شبکه است.

فرماندار خوسف بیان کرد: یکی از دغدغه های مهم، شناسایی راهکارهای کوتاه مدت و میان مدت برای رفع این مشکل به خصوص در بخش ماژان بود.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت مشکل، موضوع در سطح استان پیگیری شد، گفت: با دستور استاندار، جلسه ای کارشناسی با حضور مدیر کل آب و فاضلاب و معاونان در فرمانداری شهرستان برگزار و راهکارهای کوتاه مدت و میان مدت حل مشکل شناسایی شد.

حسینی اظهار کرد: عملیات اجرایی تجهیز چاه و انتقال آب به شبکه آبرسانی مجتمع ماژان با حمایت کامل متولیان طی یک ماه گذشته آغاز شده و در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آب شرب در «ماژان»/جریان حیات در 42 روستای خوسف

حل مشکل آب شرب در «ماژان»/جریان حیات در 42 روستای خوسف