مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-13بين الملل

راه خونین و دشوار اوکراین برای شکستن سد روسیه در جبهه جنوب


نیویورک تایمز با بررسی میدانی اوضاع در جبهه های جنوبی اوکراین، مدعی است پس از ماه ها پیشروی کُند در میدان های مین، روستاها و دشت های وسیع، سربازان اوکراینی در حال پیشروی های بزرگتری در امتداد دو خط حمله اصلی هستند که «اهمیت تاکتیکی» بالایی دارد.

- نیویورک تایمز با بررسی میدانی اوضاع در جبهه های جنوبی اوکراین، مدعی است پس از ماه ها پیشروی کُند در میدان های مین، روستاها و دشت های وسیع، سربازان اوکراینی در حال پیشروی های بزرگتری در امتداد دو خط حمله اصلی هستند که اهمیت تاکتیکی بالایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبسایت روزنامه نیویورک تایمز، تحلیلگران نظامی بر این باورند که مساحت پیشروی اوکراین چندان چشمگیر نیست، اما از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که مسکو را به جابجا کردن نیروهایش در دیگر نقاط خطوط حمله واداشته است.

اندیشکده آمریکایی مطالعات جنگ مدعی است که جابجایی نیروهای روسیه در نهایت به تضعیف استحکامات دفاعی این کشور و پیشروی قاطعانه اوکراین منجر خواهد شد.

ضدحمله اوکراین با سر و صدای زیاد و همراه تجهیزات غربی در تابستان و با رویکرد حمله سریع رو به جلو آغاز شد، اما پس از تحمیل تلفات سنگین جانی و تسلیحاتی به ارتش اوکراین، فرماندهان این کشور رویکرد پیشروی آرام و پایدار را در پیش گرفتند تا علاوه بر حفظ منابع خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه خونین و دشوار اوکراین برای شکستن سد روسیه در جبهه جنوب

راه خونین و دشوار اوکراین برای شکستن سد روسیه در جبهه جنوب