مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-24اقتصادي

آزادی 44 زندانی جرائم غیر عمد یزدی در 4 ماهه ابتدای امسال


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی 44 محکوم مالی جرائم غیر عمد در 4 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی 44 محکوم مالی جرائم غیر عمد در 4 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

سید مسعود عظیمی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، از آزادی تعداد 44 محکوم مالی جرائم غیر عمد به همت ستاد مردمی دیه و با مشارکت نیکوکاران یزدی خبر داد.

وی افزود: رقم بدهی این زندانیان آزاد شده 670 میلیارد ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ 580 میلیارد تامین شده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 90 میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 44 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان، گفت: از این تعداد آزاد شده تعداد 34 مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد 8 محکوم مربوط به پرداخت مهریه و تعداد 2 محکوم نیز مربوط به پرداخت نفقه بودند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان ضمن تقدیر از زحمات بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد، گفت: از این تعداد آزادی، تعداد 10 مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 44 زندانی جرائم غیر عمد یزدی در 4 ماهه ابتدای امسال

آزادی 44 زندانی جرائم غیر عمد یزدی در 4 ماهه ابتدای امسال