مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-16سياسي

گنجینه تاریخی دفاع مقدس ملت ایران باید حفظ شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: میراث گرانبها و گنجینه تاریخی ملت ایران در دوران دفاع مقدس باید حفظ و منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر چهارشنبه در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه دفاع مقدس قله ایستادگی، مقاومت، عزت و پیروزی ملت ایران است، اظهار داشت: این میراث گرانبها و گنجینه تاریخی ملت ایران باید حفظ شود و به نسل جوان انتقال یابد.

وی با بیان اینکه اگر خوب این رسالت را انجام بدهیم آینده عزتمند انقلاب بیمه خواهد شد، افزود: در شرایط سخت جنگ ترکیبی و نبرد رسانه ای دشمنان که اعتقادات و باورها و جوانان و خانواده را مورد حمله قرار دادند پرداختن به ارزش های ناب دفاع مقدس و سیره شهدا جامعه و جوانان ما را بیمه خواهد کرد.

این مسئول تأکید کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یک سرمایه فرهنگی و مرکز مجاهدت های دلاورمردان این استان در سال های جهاد و مقاومت است و باید مرکز جهاد تبیین و بصیرت افزایی باشد.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از مراکزی است که می تواند جاذبه های ارزشی را به جامعه منتقل کند، گفت: تلاش می کنیم مسئولان تکمیل این مرکز را در اولویت طرح های عمرانی و فرهنگی قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجینه تاریخی دفاع مقدس ملت ایران باید حفظ شود

گنجینه تاریخی دفاع مقدس ملت ایران باید حفظ شود