مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-13اقتصادي

خرید 121 میلیاردی در طرح کالابرگ الکترونیکی سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، شهروندان این استان تاکنون 121 میلیارد تومان تراکنش مالی داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خلیل احمد سلامی افزود: طرح کالابرگ الکترونیکی تکلیفی است که بر اساس قانون بودجه بر عهده دولت گذاشته شده که طی آن، دولت می تواند به جای پرداخت یارانه معیشتی از طریق کالابرگ خانوارهای کشور را از نظر مصرف 11 قلم کالای اساسی تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: در مراحل قبلی طرح کالابرگ الکترونیکی اینگونه بود که اگر هر یک از افراد حاضر در سه دهک پایین جامعه به میزان 80 درصد از یارانه نقدی خود یعنی 320 هزار تومان از 11 قلم کالای مدنظر سبد غذایی خریداری کنند، علاوه بر 400 هزار تومان یارانه معیشتی ، 80 هزار تومان یارانه اضافه برای آنها واریز می شد اما در مرحله جدید طرح، این خرید به 50 درصد یعنی 200 هزار تومان رسیده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: سبد غذایی این طرح شامل 11 قلم کالای شیر کم چرب، ماست کم چرب، پنیر، مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، روغن، حبوبات، گوشت و ماکارونی است اگر افراد سه دهک کم درآمد به میزان 50 درصدی یعنی 200 هزار تومان از این اقلام خریداری کنند، آنگاه 120 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 121 میلیاردی در طرح کالابرگ الکترونیکی سیستان و بلوچستان

خرید 121 میلیاردی در طرح کالابرگ الکترونیکی سیستان و بلوچستان