مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-07پزشكي

توصیه های یک متخصص کودکان به مادران شیرده


یکی از مشکلاتی که مادران شیرده با آن مواجه هستند این است که یا خودشان احساس می کنند که شیر کافی ندارند یا اینکه از دیگران زیاد می شنوند که این مقدار شیر نوزاد را سیر نمی کند؛ - ایسنا/قم متخصص بیماری های کودکان گفت: یکی از مشکلاتی که مادران شیرده با آن مواجه هستند این است که یا خودشان احساس می کنند که شیر کافی ندارند یا اینکه از دیگران زیاد می شنوند که این مقدار شیر نوزاد را سیر نمی کند؛ بنابراین اول باید مطمئن شویم که آیا واقعا شیر مادر کم است یا این که فقط مادر چنین احساسی دارد.

شیر مادر کامل ترین غذایی است که خداوند برای انسان خلق کرده و حق هر نوزادی است که از این نعمت الهی بهره مند شود، اهمیت تغذیه با شیر مادر بسیار زیاد است، به طوری که سالانه انجمن های متعددی در سراسر دنیا در این مورد تحقیق و در جهت ترویج شیر مادر فعالیت های زیادی می کنند.

اگر چه شیردهی مادران یک روند طبیعی در پروسه فرزندآوری است اما آسان نیست و مادران به حمایت های روحی و جسمی زیادی جهت شیردهی و تداوم آن نیاز دارند.

هرساله دهم تا شانزدهم مردادماه به عنوان هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر نام گذاری شده است؛ شعار امسال هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر نگاهی نو به شیردهی مادران شاغل در خانواده، محل کار و جامعه انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های یک متخصص کودکان به مادران شیرده

توصیه های یک متخصص کودکان به مادران شیرده