مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-13بين الملل

لیبرمن: وضعیت نیروی هوایی اسراییل زنگ خطر واقعی است


وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رییس حزب اسراییل بیتنا روز یکشنبه در سخنانی با اشاره به وضعیت نیروی هوایی این رژیم گفت که وضعیت کنونی، زنگ خطر واقعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آویگدور لیبرمن وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب اسراییل بیتنا روز یکشنبه در سخنانی وضعیتی که نیروی هوایی این رژیم با آن مواجه بوده را یک زنگ خطر واقعی توصیف کرد.

وی با اشاره به سخنان ژنرال تامیر بار فرماندهی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که گفته بود قابلیت های ارتش اسراییل به وضعیت قبل باز نخواهد گشت و به مرور زمان با ضررهای بیشتری مواجه خواهد شد، گفت که این نوع اظهارات، زنگ خطری واقعی برای اسراییل است.

لیبرمن تاکید کرد: ضررهای واقعی که برای نیروی هوایی اسراییل از سوی نیروهای ذخیره ایجاد شده نشانه خطر بوده و چه بسا تا کنون سابقه نداشته است .

  همزمان با اوج گرفتن تمرد نظامیان و افسران ذخیره ارتش صهیونیستی در پی طرح کابینه نتانیاهو برای تغییرات گسترده در سیستم قضایی، منابع نظامی این رژیم می گویند که ارتش صهیونیستی با بحران بزرگی مواجه شده است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت در این خصوص به نقل از یک منبع نظامی اسراییلی نوشت: هرتزی هیلوی رییس ستاد مشترک ارتش از اینکه موج خودداری نظامیان ذخیره برای حضور در محل خدمتشان به برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرمن: وضعیت نیروی هوایی اسراییل زنگ خطر واقعی است

لیبرمن: وضعیت نیروی هوایی اسراییل زنگ خطر واقعی است