مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:362023-08-17اجتماعي

شهرداری برای تامین غذا و محل نگهداری سگ ها با مشکل مواجه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سگ های ولگرد همچنان در کوچه و خیابان های شهرهای کهگیلویه و بویراحمد جولان می دهند و موجب رعب و وحشت در میان مردم شده اند و گاهی هم به صورت گله ای در حال تردد هستند و یکی از مدیران شاهد بوده که در خیابان عدل یاسوج، سگ ها گله ای به یک خانم حمله ور شدند که سریع به داد آن فرد رسیده است.

شهرداری ها متولی جمع آوری سگ های ولگرد است و به گفته نماینده شهرداری یاسوج سال گذشته 300 قلاده سگ جمع آوری و در منطقه ای نزدیک دوپشته دشت روم نگهداری کردند اما فردی به اسم حمایت از حقوق حیوانات درب محل نگهداری سگ ها را باز کرد و آنها را فراری داد.

وی با بیان اینکه جمع آوری سگ های ولگرد نیازمند همکاری همه دستگاه ها است، گفت: در فروردین ماه تعدادی از سگ های ولگرد را جمع آوری کردیم اما برای غذا و مکان نگهداری آنها با مشکل مواجه ایم.

جلسات متعددی برای جمع آوری سگ های ولگرد در استان برگزار شد اما به گفته معاون سیاسی امنیتی، استانداری هیچ گونه خروجی نداشته است.

سید جواد هاشمی مهر ادامه داد: بارها موضوع جمع آوری سگ های ولگرد مطرح شد اما به نتیجه نرسیده رسانه ها به ما می خندند که نتوانستیم یک مصوبه را به نتیجه برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه ها وظایف خود در این زمینه را انجام دهند، گفت: فرمانداران کمیته جمع آوری سگ های ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری برای تامین غذا و محل نگهداری سگ ها با مشکل مواجه است

شهرداری برای تامین غذا و محل نگهداری سگ ها با مشکل مواجه است