مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:212023-08-12سياسي

تقویم ایثار و شهادت کردستان تدوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهسواری پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در مسیر حفظ ارزش ها و دفاع از تمامیت ارضی بیش از 237 هزار شهید را تقدیم کرده که این عزیزان میراث مقاومت این ملت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان همچنین گفت: در مسیر دفاع از انقلاب در طول هشت سال جنگ تحمیلی هم 460 هزار جانباز سرفراز تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: قطعا شهید افضل افراد است و خدمت به شهید خدمت به نبی اکرم(ص) است.

به گفته شهسواری، تلاش در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی و تبیین ایثارگری های شهدا قدم ارزشمندی است که امروز اصحاب رسانه در کشور به ویژه در استان کردستان اهتمام ویژه ای به آن دارند.

وی با تاکید براینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان یک دورخیز خدمت رسانی به جامعه ایثارگری کردستان در سال جاری دارد، گفت: جامعه ایثارگری بسیار نجیب است و معتقدیم خدمات قابل توجهی برای جامعه هدف انجام نگرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان افزود: امروز در مجموعه نمایندگان عالی دولت در استان یک همسویی، همنوایی، همگرایی و یک صدای واحد در خدمت به جامعه ایثارگری دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم ایثار و شهادت کردستان تدوین می شود

تقویم ایثار و شهادت کردستان تدوین می شود