مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-14سياسي

مانور دقیقه نودی چهره ها برای ثبت نام در انتخابات


درحالی مرحله پیش ثبت نام برای انتخابات مجلس دوازدهم به پایان رسید که بسیاری از چهره های اصلاح طلب و اعتدالی نیز نامزد انتخابات شدند.

اسامی آن ها چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  خراسان، دیروز آخرین مهلت پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس بود، فرصتی که از 16 مرداد آغاز شده بود و به گفته وزیر کشور مهلت مشخص شده تمدید نخواهد شد.

آخرین آمار ها از فرایند پیش ثبت نام نشان می دهد، تعداد متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی که مدارک هویتی خود را بارگذاری کردند تا ساعت 16 دیروز یک شنبه (22 مرداد 1402) با افزایش 9 هزار و 900 نفری نسبت به روز گذشته به 45 هزار و 523 نفر رسید.

در این بین کمال الدین پیرمؤذن نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به مشارکت پرشور داوطلبان برای پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با توجه به بیانات رهبر انقلاب در ابتدای سال که چهار راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را بیان کردند، خیل عظیمی از دوستداران ایران اسلامی در پیش ثبت نام انتخابات امسال شرکت کردند.

وی افزود: بنده و همفکرانم برای ایجاد تحول در حوزه تنقیح قوانین مجلس و بهبود فضای رشد و تولید کشور قصد ورود به انتخابات پیش رو  را داریم  و امیدواریم بتوانیم اقدامات مثبتی را با هدف بهبود زندگی و معیشت مردم انجام بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور دقیقه نودی چهره ها برای ثبت نام در انتخابات

مانور دقیقه نودی چهره ها برای ثبت نام در انتخابات