مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:452023-07-29سياسي

مراسم «نسل قاسم» برگزار می شود


همزمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) تجمع بزرگ نوجوان شهر تهران با عنوان «نسل قاسم» از امروز شنبه هفتم مرداد به مدت شش شب در مسجد کمیل بوستان رازی برگزار می شود.

- همزمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) تجمع بزرگ نوجوان شهر تهران با عنوان نسل قاسم از امروز شنبه هفتم مرداد به مدت شش شب در مسجد کمیل بوستان رازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و یارانش، تجمع بزرگ نوجوان شهر تهران با عنوان نسل قاسم از امروز شنبه هفتم مرداد به مدت شش شب در مسجد کمیل بوستان رازی برگزار می شود.

در این تجمع که از یازدهم محرم به مدت شش شب برگزار می شود، نوجوانان با اجرای نمایش و خوانش سرود به عزاداری برای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) می پردازند.

همچنین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی نریمان پناهی، حاج امیر عباسی، حاج موسی رضایی، سید وحید مصطفوی، کربلایی محسن عراقی، محمد اسدالهی و سید محمدرضا نوشه ور به مدح اهل بیت (ع) می پردازند.

مراسم دمام زنی و نمایش آیینی توسط هنرمندان نیز اجرا می شود.

همچنین غرفه های فرهنگی و نمایشگاهی، موکب ها و ایستگاه های متعددی همچون ایستگاه چهار پایه خوانی، ایستگاه روضه خانگی و ایستگاه پذیرایی در این مراسم برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم «نسل قاسم» برگزار می شود

مراسم «نسل قاسم» برگزار می شود