مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-02اقتصادي

خون بند ناف به کمک بیماران خاص در بوشهر می آید


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: در بانک ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف تاکنون یک هزار و 600 نمونه ذخیره شده است تا بتوانیم کار خود را در خصوص سلول درمانی و پیشگیری بیماری های خاص آغاز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، علی احمدی زاده رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در سال 96، هشت اولویت برای برنامه 20 ساله جهاد دانشگاهی استان تدوین شد که مهمترین آن ها ایجاد فرهنگ کارآفرینی، شیلات و اقتصاد دریامحور و آموزش در صنعت نفت و گاز است.

  وی افزود: دو مسؤولیت ویژه نیز از طرف استان به جهاد دانشگاهی واگذار شد که شامل ذخیره سازی سلول بنیادی خون بندناف و راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک است.

  احمدی زاده با اشاره به اینکه در ایجاد فرهنگ کارآفرینی در حوزه نیازسنجی در استان سندی تحت عنوان عوامل بیکاری در استان تدوین شد بیان داشت: در این راستا با احصاء مشاغل آینده نفت به سمت توسعه مهارت های آموزشی حرکت کرده و از محل مسؤولیت های اجتماعی، تولید محتوا در مشاغل آینده نفت بین جهاد دانشگاهی و شرکت ملی نفت ایران تدوین شد.

  رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر با بیان اینکه در گذشته آموزش در صنعت نفت به توتال وابسته بود ادامه داد: در فاز اول این مأموریت، برای تعداد 300 نفر نیروی انسانی برای فاز 19 و 21


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون بند ناف به کمک بیماران خاص در بوشهر می آید

خون بند ناف به کمک بیماران خاص در بوشهر می آید