مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-13سياسي

پیش ثبت نام 200 نفر از ساری و میاندورود برای انتخابات مجلس


در پایان ششمین روز، 200 نفر از شهرستان ساری وارد سامانه پنجره واحد وزارت کشور شده و پیش ثبت نام اولیه را به اتمام رسانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت رییس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود اظهار کرد: با آغاز رسمی پیش ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از روز دوشنبه 16 مرداد ماه برگزار شد، تا پایان ساعت تعیین شده در ششمین روز 200 نفر از متقاضیان نسبت به تکمیل نهایی پیش ثبت نام خود اقدام کردند که از این تعداد 175 نفر از داوطلبین مرد و 25 نفر زن هستند.

فرماندار شهرستان ساری افزود: ثبت نام تا امروز ساعت 18 همچنان ادامه دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به تارنمای وزارت کشور به نشانی keshvar.

moi.

ir برای پیش ثبت نام اقدام کنند.

نوبخت گفت: در ترکیب تحصیلات متقاضیان، 26 نفر لیسانس و زیر لیسانس، 131 نفر فوق لیسانس، 32 نفر دارای مدرک دکترا و 11 نفر دارای تحصیلات حوزوی و مشمولان ماده 29 نیز 5 نفر هستند.

فرماندار شهرستان ساری تصریح کرد: آن دسته از داوطلبینی که پیش ثبت نام اولیه خود را نهایی کردند پیامکی را تحت عنوان پیش ثبت نام شما با موفقیت به پایان رسید دریافت می کنند و کد رهگیری برای این دسته متقاضیان بعد از بررسی مدارک صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام 200 نفر از ساری و میاندورود برای انتخابات مجلس

پیش ثبت نام 200 نفر از ساری و میاندورود برای انتخابات مجلس