مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-08اقتصادي

33 واحد راکد صنعتی بوشهر به چرخه تولید برگشت/ ایجاد 3 شهرک انرژی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر ایجاد سه شهرک انرژی های تجدیدپذیر در استان خبر داد و گفت: 33 واحد راکد در شهرک های صنعتی استان بوشهر به چرخه تولید برگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین حسینی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 479 پروانه صنعتی در شهرک های صنعتی استان بوشهر صادر شده که 413 واحد فعال بوده و 66 واحد نیز غیرفعال هستند.

وی با اشاره به اشتغال هفت هزار و 179 نفر در صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بوشهر بیان کرد: طی سال گذشته 126 قرارداد با سرمایه گذاران امضا کردیم که زمینه ساز توسعه تولید و اشتغال در استان بوشهر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر ادامه داد: در مجموع پنج هزار و 611 هکتار اراضی برای شهرک ها و نواحی استان بوشهر در نظر گرفته شده که تاکنون هزار 892 هکتار آن عملیاتی شده که هزار و 348 هکتار از آن اراضی صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه 21 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان بوشهر داریم خاطرنشان کرد: 18 شهرک و ناحیه صنعتی در استان بوشهر عملیاتی شده است.

حسینی افزود: 21 واحد صنعتی استان که توسط بانک ها تملیک شده بود از تملیک خارج شده که دشتستان با 11 مورد بیشترین تعداد را دارد و اکنون 8 واحد در تملیک بانک ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 واحد راکد صنعتی بوشهر به چرخه تولید برگشت/ ایجاد 3 شهرک انرژی

33 واحد راکد صنعتی بوشهر به چرخه تولید برگشت/ ایجاد 3 شهرک انرژی