مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-19حوادث

5 کشته در تصادف رانندگی جاده مشهد به سرخس (+عکس)


3 مصدوم حادثه که وضعیت جسمانی آنان وخیم بوده به مراکز درمانی مشهد منتقل شده اند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

- مدیر عامل آتش نشانی مشهد از امدادرسانی آتش نشانان و نجاتگران شهر مشهد و شهر رضویه به حادثه دیدگان تصادف مرگبار دو خودرو در جاده مشهد به سرخس خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهرآرانیوز، آتش پاد دوم مجید فرهادی با بیان این مطلب گفت: شب گذشته، تصادف بین دو خودروی سواری کوییک و آریو حوالی سه راهی سنگ بست در 22 کیلومتری مشهد به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه 49 شهر مشهد و آتش نشانی شهر رضویه را به محل اعلامی در حوالی تنگل شور اعزام کرد.

    این گزارش می افزاید: با حضور اتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از 5 سرنشین خودرو آریو 2 نفر در دم فوت شده و 3 نفر دیگر به شدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز به دلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.

  شایان ذکر است 3 مصدوم حادثه که وضعیت جسمانی آنان وخیم بوده به مراکز درمانی مشهد منتقل شده اند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کشته در تصادف رانندگی جاده مشهد به سرخس (+عکس)

5 کشته در تصادف رانندگی جاده مشهد به سرخس (+عکس)