مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 23:352023-07-29سياسي

حسینی بوشهری: عده ای را چهره کردیم که ظرفیت چهره رسانه ای را نداشتند


دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت: متاسفانه عده ای را در رسانه چهره کردیم که نباید چهره می شدند زیرا این افراد ظرفیت لازم را نداشتند و در مقابل آرمان های انقلاب اسلامی و خود صدا و سیما که بیشترین هزینه را برای آن ها کرده بود ایستادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در نشست رسانه تراز انقلاب اسلامی در میان مدیران اداره کل صداوسیمای مرکز بوشهر، با تسلیت عاشورای حسینی و با اشاره به نقش مهم رسانه در دنیای امروز گفت: برای انتقال پیام به مخاطب باید سه ویژگی حکمت، موعظه و مجادله را متناسب با ظرفیت مخاطبان و کسانی که اهل منطق هستند به کار برد.

وی افزود: حکمت یعنی از در منطق وارد شدن، موعظه هم برای به دل نشستن و تحت تأثیر قرار دادن و مجادله نیز برای کسانی است که نظر و موضع دارند، اما دلشان آماده است و باید در یک بستر و فضای آزاداندیشی، سخن حق شما در او اثر بگذارد.

نایب رییس دوم مجلس خبرگان رهبری با بیان این که صداوسیما هر لحظه جلوی چشم مردم و مورد توجه و قضاوت آنان است، اضافه کرد: هر برنامه ای محتوایی دارد و در حال انتقال گونه ای از پیام است که نگرش خاصی به مخاطب القاء می کند و باید اثرگذاری بسیار مهمی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی بوشهری: عده ای را چهره کردیم که ظرفیت چهره رسانه ای را نداشتند

حسینی بوشهری: عده ای را چهره کردیم که ظرفیت چهره رسانه ای را نداشتند