مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-20پزشكي

مصرف داروهای کورتون و آنتی بیوتیک ها در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است


سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصرف برخی از داروها در استان نگران کننده است که باید مصرف منطقی دارو مورد توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محسن عزیزی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگار به خاطر وضعیت شغلی همواره در معرض خطر است، گفت: خبرنگاران همزمان با هم نقش های مختلفی بر عهده دارند و مانند طبیب هستند که باید درد را بشناسد و راه های درمانی آن را ارائه دهند.

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خوشبختانه همه خبرنگاران استان منصف هستند و تاکنون با قصد و غرضی خبری را کار نکردند.

وی ادامه داد: در هفته سلامت تست غربالگری برای خبرنگاران انجام گرفت و خبرنگاران در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت غربالگری را انجام دادند.

این مسوول با اشاره به تشکیل کمیته بیمه قرارگاه جوانی جمعیت گفت: در بخش ناباروری مراکز دولتی و غیر دولتی 90 درصد هزینه درمان ناباروری پرداخت می شود و در بخش خصوصی و خیریه نیز 70 درصد هزینه را  بیمه سلامت بر عهده دارد.

عزیزی با بیان اینکه در گذشته زوج هایی که تا یکسال بچه دار نمی شدند تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و درمان می شدند، گفت: این مورد به 6 ماه کاهش یافته است و زوج هایی که تا این مدت بچه دار نشود به دفاتر مراجعه کنند و تحت خدمات 90 درصدی و 70 درصدی ناباروری بیمه قرار می گیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف داروهای کورتون و آنتی بیوتیک ها در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است

مصرف داروهای کورتون و آنتی بیوتیک ها در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است