مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 18:252023-07-29سياسي

با هنجارشکنان در مزار شهدا قاطعانه برخورد خواهیم کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با افرادی که در روز تاسوعا هنجارشکنی کردند و حرمت ماه عزاداری را نگه نداشتند، مماشات نخواهیم کرد و قاطعانه برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام نظری ظهر شنبه در حاشیه نشست شورای اطلاع رسانی با اشاره به حرمت شکنی تعداد اندکی از افراد در مزار شهدای اراک، اظهار داشت: با برگزاری مراسم هیچ فردی و خانواده ای مخالف نیستیم، هر شخصی در هر ساعت از شبانه روز می تواند به بهشت زهرا و مزار عزیزانشان برود؛ اما به شدت با هنجارشکنی آن هم در مزار شهدا و آرامستان مخالفیم.

وی افزود: با افرادی که در روز تاسوعا هنجارشکنی کردند و حرمت ماه عزاداری را نگه نداشتند و اقدام به زدن کف و سوت کردند، قطعاً برخورد می شود و با هیچکس مماشات نخواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه غالب مردم استان مرکزی متدین و مذهبی هستند و وظیفه داریم جوابگوی خون شهدا باشیم، ادامه داد: شهیدی که خود و زندگی اش را فدای کشور و مردم میهن کرده، امروز فرزند همان شهید اگر امنیت نداشته باشد، باید شرمگین و شرمنده باشیم.

نظری بیان کرد: از همه مردم استان بابت این اتفاق عذرخواهی می کنیم؛ از دستگاه های امنیتی درخواست کردیم تا هرچه سریع تر این افراد شناسایی شوند و در اختیار دستگاه قضا قرار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هنجارشکنان در مزار شهدا قاطعانه برخورد خواهیم کرد

با هنجارشکنان در مزار شهدا قاطعانه برخورد خواهیم کرد