مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-04بين الملل

گسترش آتش در جنگل های مریوان


آتش سوزی که روز گذشته در جنگل های بخش خاوومیرآباد مریوان شروع شد، با وجود تلاش بی وقفه نیروهای منابع طبیعی و بالگرد نیروی هوایی سپاه همچنان شعله ور است و تقاضا برای اعزام یک بالگرد دیگر انجام و به زودی وارد مریوان می شود.

- محمدمهدی نوری آل آقا رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع از اعزام یک فروند بالگرد هوافضای سپاه جهت مهار آتش سوزی به جنگل های سه روستای گماره لنگ، دره وران و آسن آباد خبر داد و گفت: آتش سوزی که از شب گذشته در دو منطقه و امروز در یک منطقه از مناطق مرزی شهرستان مریوان با وسعت تقریبی 200 هکتار شروع شده، همچنان ادامه دارد.

صعب العبور بودن منطقه، مرزی بودن و مین های جا مانده از دوران جنگ تحمیلی کار اطفا را با مشکل مواجه کرده است.

در خواست برای اعزام بالگرد دوم همچنین به درخواست سازمان مدیریت بحران کشور و منابع طبیعی از روز گذشته یک فروند بالگرد نیروی هوا فضای سپاه مشغول به انجام عملیات اطفای حریق هوایی است که از صبح امروز همین یک فروند بالگرد در منطقه حضور دارد و مشغول به انجام عملیات بوده و قرار است که یک فروند بالگرد دیگر نیز به منطقه اعزام شود.

  موج گرما در کشور از هفته گذشته تاکنون موجب چندین فقره آتش سوزی در جنگل های استان های مختلف شده است که حضور به موقع تیم های عملیات اطفا حریق هوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش آتش در جنگل های مریوان

گسترش آتش در جنگل های مریوان