مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-05سياسي

همت جهاد دانشگاهی سبب رشد علمی در کشور شده است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در جهاد دانشگاهی علم رکنی بسیار جدی است و همت جهاد دانشگاهی سبب شده است که رشد 11 برابری علم را طی سال های پس از انقلاب شاهد باشیم.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ همت جهاد دانشگاهی سبب رشد علمی در کشور شده است ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در جهاد دانشگاهی علم رکنی بسیار جدی است و همت جهاد دانشگاهی سبب شده است که رشد 11 برابری علم را طی سال های پس از انقلاب شاهد باشیم.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با اعضای جهاد دانشگاهی استان قزوین که امروز 14 مرداد به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد صورت گرفت، اظهار کرد: واژه جهاد که پیشوند نام مبارک جهاد دانشگاهی است بی دلیل بیان نشده است، کلمه جهاد تعارفی و تشریفاتی نیست بلکه واقعی است و این واقعی بودن با آیه آخر جَاهِدُوا فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ارتباط دارد، به معنای اینکه باید پای کلمه جهاد ایستاد.

وی افزود: در آیه آخر سوره حج خداوند می فرماید اگر می خواهید کارتان پیش برود باید حق جهاد را ادا کنید، یعنی جهاد حقی دارد و در قیامت باید پاسخگوی ادای این حق باشیم چرا که اگر از این کلمه استفاده می کنید باید واقعاً جهادی باشید؛ همان خدایی که گفت وَجَاهِدُوا فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ برای فهمید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت جهاد دانشگاهی سبب رشد علمی در کشور شده است

همت جهاد دانشگاهی سبب رشد علمی در کشور شده است