مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-16اقتصادي

افزایش سهم مشارکت دولت در احداث بزرگراه شمالی کرج


سهم مشارکت دولت در احداث بزرگراه شمالی کرج از 4 به 50 درصد افزایش پیدا کرده است که معادل ارزش بالغ بر 3500میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری، نماینده کرج، فردیس و اشتهارد و نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه استان البرز محل تردد 14 استان کشور بوده و همواره شاهد ترافیک سنگین در مسیر اتوبان تهران – کرج هستیم، گفت: این شرایط ضمن هدررفت زمان و انرژی، عامل نارضایتی گسترده مردم استان البرز است.

این مقام مسؤول افزود: پروژه بزرگراه شمالی کرج می تواند نقش مهمی در کاهش و بهبود این گره ترافیکی عظیم و افزایش رضایتمندی شهروندان ایفا کند.

وی گفت: همانطور که در سفر رییس جمهور به استان البرز مطالبه کردم، کرج تنها کلانشهری است که حتی یک متر بزرگراه ندارد، همچنین در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد نیز تاکید کردم که میزان خسارتی که روزانه از موضوعات مختلفی مانند هدررفت سوخت در این مسیر متحمل می شویم از کمکی که دولت می خواهد به استان البرز انجام بدهد بیشتر است.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم اضافه کرد: پروژه ادامه اتوبان شهید همت که به بزرگراه شمالی کرج موسوم است، به دلیل موانع مالی با پیشرفت بسیار کندی مواجه است، لذا تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم مشارکت دولت در احداث بزرگراه شمالی کرج

افزایش سهم مشارکت دولت در احداث بزرگراه شمالی کرج