مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 22:252023-07-23بين الملل

پس لرزه اعتراضات به نتانیاهو به سندیکاها رسید/اقتصاد فلج می شود!


یک اقتصاددان ارشد صهیونیستی پیش بینی کرد با اوج گیری دامنه اعتراضات در میان غیرنظامیان و نظامیان به صفوف سندیکاهای کارگری به زودی شاهد اعتصابات صنفی و فروپاشی اقتصادی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک اقتصاددان ارشد صهیونیستی در گفتگو با یک رسانه عبری با ابراز نگرانی از تشدید ناآرامی در سرزمین های اشغالی، پافشاری نخست وزیر این رژیم در اصلاح ساختار قضایی را زمینه ساز فروپاشی اقتصاد دانست.

خبرگزاری المیادین شامگاه یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که یوییل نافیه ، کارشناس باسابقه و ارشد پیشین در وزارت دارایی این رژیم در گفتگو با کانال 12 عبری با اذعان به خیزش سراسری در اراضی اشغالی علیه اصلاحات قضایی نتانیاهو عنوان داشت: از یک سو، پافشاری نتانیاهو در اصلاح سیستم قضایی و از سویی دیگر، تشدید ناآرامی در شهرهای اشغالی علیه سیاست های کابینه به لطمات جبران ناپذیری در آینده نزدیک به سیستم اقتصادی خواهد زد.

اقتصاددان ارشد صهیونیستی افزود: با ادامه ناآرامی ها علیه سیاست ناعادلانه حکمرانی کابینه به زودی شاهد تحصن های گسترده و اعتصابات فراگیر در بخش خصوصی خواهیم بود؛ چنانکه هم اکنون فعالان سندیکاهای اقتصادی درصدد نشستی در شامگاه امروز برای نحوه برگزاری اعتصابات علیه سیاست های کابینه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه اعتراضات به نتانیاهو به سندیکاها رسید/اقتصاد فلج می شود!

پس لرزه اعتراضات به نتانیاهو به سندیکاها رسید/اقتصاد فلج می شود!