مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 05:302023-08-16پزشكي

چالش وزارت بهداشت با تامین اجتماعی در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری


معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به روند اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در مراکز درمانی، گفت: در زمینه پرداخت ها بیشترین مشکل با سازمان تامین اجتماعی است که با فشار و پیگیری هایی که داشتیم اولین پرداختی بر این مبنا را اسفند 1401 انجام دادند و .

- معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به روند اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در مراکز درمانی، گفت: در زمینه پرداخت ها بیشترین مشکل با سازمان تامین اجتماعی است که با فشار و پیگیری هایی که داشتیم اولین پرداختی بر این مبنا را اسفند 1401 انجام دادند و پس از آن هم پرداخت دیگری نداشتند.

دکتر عباس عبادی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین اخبار از اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، گفت: در سال 1401 مبلغ ثابتی از سوی مجلس شورای اسلامی برای این قانون درنظر گرفته شد که شامل 5 هزار میلیارد تومان به اضافه کارانه سنتی بود که متاسفانه تنها 70 درصد از رقم مذکور تخصیص داده شد و//////////// سازمان برنامه و بودجه 30 درصد مبلغ را بدهکار وزارت بهداشت و مراکز ارائه دهنده خدمت است.

اما امیدواریم با مکاتبات و پیگیری های دوستان در معاونت توسعه وزارت بهداشت، دریافت این وجه از سازمان برنامه و بودجه محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش وزارت بهداشت با تامین اجتماعی در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری

چالش وزارت بهداشت با تامین اجتماعی در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری