مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-09سياسي

قدردانی شهردار میناب از پیگیری های خبرگزاری فارس برای حل مشکلات شهری


شهردار میناب از پیگیری های خبرنگار فارس در انتشار اخبار برای حل مشکلات حوزه شهری قدردانی کرد و گفت: انتشار گزارش از خیابان 24 متری سبب شد تا روند حل این مشکل با سرعت انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب ، حبیب الله سهرابی شهردار شهر میناب در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: جهاد در راه اطلاع رسانی با شهادت خبرنگار فقید محمود صارمی برای اصحاب رسانه کشور نهادینه شد وبه همین منظور در تقویم کشور این روز را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کردند.

وی افزود: روز خبرنگار یک روز ارزشمند در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که در این روز برای نکوداشت از این شهید در  راه و عرصه اطلاع رسانی و خبر با اصحاب رسانه شهرستان به دور هم برای گفتگو و پاسداشت جمع می شویم.

شهردار میناب گفت: در شهر میناب سعی شده است تا با این قشر زحمت کش و پرتلاش تعامل خوبی را داشته باشیم چرا که با استفاده از قلم خبرنگاران توانسته ایم  گره گشای مشکلات  خود باشیم .

سهرابی  از پیگیری های خبرنگار فارس و نیز رسانه سیمای مکران در انتشار اخبار برای حل مشکلات حوزه شهری قدردانی کرد و  اظهار داشت: انتشار چند گزارش از خیابان 24 متری در این رسانه که سالها بلاتکلیف مانده و به یک مطالبه جدی مردمی در حال تبدیل شدن بود، سبب شد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی شهردار میناب از پیگیری های خبرگزاری فارس برای حل مشکلات شهری

قدردانی شهردار میناب از پیگیری های خبرگزاری فارس برای حل مشکلات شهری