مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-05سياسي

انتخابات زمینه ساز حضور و مشارکت مردم در تصمیمات کلان کشور است


رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: انتخابات یکی از شئون مردم سالاری و زمینه ساز حضور مردم و مشارکت آن ها در تصمیمات کلان کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل رفیعی، ظهر شنبه در نشست خبری در تشریح قانون جدید انتخابات و آغاز پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: حضرت زینب(س) نقش بی بدیل خود را به عنوان تنهاترین رسانه در آن دوران در انتقال پیام عاشورا ایفا کرد.

وی ادامه داد: این بانوی نمونه اسلام نسبت به افشاگری جنایات یزید و ابن زیاد ایفای نقش و اهداف عاشورا را مطرح کرد و منجر به این شد که روایت صحیحی از عملیات روانی که فجایع عاشورا را رقم زد، منعکس شود و روز به روز بر عظمت نهضت عاشورا افزوده می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به پیش ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به قانون جدید قرار است پیش ثبت نام از 16 مردادماه آغاز شود و اطلاع رسانی به آحاد جامعه و داوطلبان که قصد شرکت در انتخابات دارند، در دستور کار است و اصحاب رسانه نقش مهمی در افزایش مشارکت داوطلبان و مردم دارند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی، تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی و تدوام آن را حاصل ایثارگری مردم، شهدا و جانبازان خانواده های آن ها دانست و گفت: همه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات زمینه ساز حضور و مشارکت مردم در تصمیمات کلان کشور است

انتخابات زمینه ساز حضور و مشارکت مردم در تصمیمات کلان کشور است