مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:012023-08-19سياسي

دستور رییسی برای بررسی «پروژه سبحان قرچک»؛ ناظرینی که کوتاهی کردند پاسخ گو باشند!


رییس جمهور دستور بررسی پروژه مسکونی سبحان قرچک را صادر کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی اقدامات لازم را انجام داده و مردم منطقه واقعیت پروژه و روند اقدامات انجام شده اطلاع رسانی دقیق شود.

-   نظام مهندسی: نشست، ترک و رطوبت در برخی واحدها مشاهده شد مجید نوری جهان، سرپرست معاونت امور دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران پیش از این در گفت و گو با خبرنگار فارس گفته بود: عمده مشکلاتی که پس از بازرسی از ساختمان ها مشخص شد، بحث خاک آنجا بود که باعث نشست ساختمان ها شده بود؛ خاک برخی بلوک ها از جنس رس بود و استحکام برخی بلوک ها نیز در اثر نفوذ رطوبت در زیر پی، کاهش یافته بود.

نوری تا کید کرد: همچنین ترک هایی در دیوارهای غربی برخی بلوک ها ایجاد شده بود، با این وجود نتایج بررسی ها، برای اداره کل راه و شهرسازی ارسال شد که در این رابطه، تایید ایمن بودن یا نبودن سازه ها در حیطه کاری سازمان نظام مهندسی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پروژه مسکونی سبحان 2 از سال 82 در قرچک کلنگ زنی و در سال 93 فرآیند ساخت آن تکمیل شده بود، این مجتمع مسکونی به یکی از موسسات مالی اعتباری تعلق دارد که پس از انحلال از سوی بانک مرکزی، تمام اموال آن توقیف شد تا بدهی های آن به بانک مرکزی پرداخت شود ولی برخی از مشکلات از جمله تامین نشدن سرانه های مورد نیاز، دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی برای بررسی «پروژه سبحان قرچک»؛ ناظرینی که کوتاهی کردند پاسخ گو باشند!

دستور رییسی برای بررسی «پروژه سبحان قرچک»؛ ناظرینی که کوتاهی کردند پاسخ گو باشند!