مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-07سياسي

امروز مردم انقلابی ایران با حضور خود کفار را شکست دادند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز مردم انقلابی ایران توانستند با حضور خردمندانه و پرشور خود در صحنه های مختلف کفار را شکست دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد زمان قربانی صبح دوشنبه در مراسم پیشگامان حضور با بیان مطلب فوق گفت: برای حضور پرشور مردم انقلابی در مراسم های مختلف و اربعین حسینی بستر سازی های گسترده ای با همت خادمین مراسم و مناسبت ها صورت می گیرد و این در واقع هدایت ایمان مردم به سوی عمل صالح است.

وی افزود: کفار و استکبار جهانی امروز با تمام امکانات در برابر اسلام و قرآن ایستاده اند و با آتش زدن قرآن و دلسرد کردن مردم از انقلاب، با اصل اسلام به مقابله پرداخته اند اما حضور بیشتر مردم آگاه جامعه اسلامی در مراسم های مذهبی و انقلابی نقشه آنان را نقش بر آب کرده اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: قطعاً این حضور مردم در صحنه های مختلف برای دشمنان باعث ناامیدی و برای دوستان مایه خوشحالی است بنابراین تمام جهت گیری های این شورا در انواع مراسم ها و مناسبت ها با کمک و مشورت خادمین آنها در شهرستان ها تقویت بیشتر این حضور است.

همایش پیشگامان حضور ویژه خادمین مراسم ها و مناسبت ها به مناسبت 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در محل کانون طاها شهرستان گرگان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مردم انقلابی ایران با حضور خود کفار را شکست دادند

امروز مردم انقلابی ایران با حضور خود کفار را شکست دادند