مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 07:452023-07-26سياسي

شب های محرم مانند شب های عملیات کربلای 5 است


مسؤول قرارگاه مرکزی کاروان های راهیان نور با بیان اینکه این روزها و شب های جمهوری اسلامی همانند روزها و شب های عملیات کربلای 5 است، گفت: دشمن به صورت ترکیبی با وارد کردن شبهات وارد تقابل با جمهوری اسلامی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، حسین یکتا سه شنبه شب در اجتماع عزاداران حسینی هیأت یا فاطمه الزهرا(س) با بیان این که قیام کربلا یک الگوی الهام بخش تمام نشدنی است، اظهار کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس به تاسی از قیام سیدالشهدا حماسه های ماندگاری آفریدند.

وی با اشاره به تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص شلمچه و عملیات کربلای 5 افزود: شب های عملیات کربلای 5 شب های قدر انقلاب اسلامی است و هر کسی که عملیات کربلای 5 را فراموش کند اسمش از اردوگاه انقلاب خط می خورد.

مسؤول قرارگاه مرکزی کاروان های راهیان نور تصریح کرد: این روزها و شب های جمهوری اسلامی همانند روزها و شب های عملیات کربلای 5 است؛ شدت آتش در کربلای 5 به حدی بود که گردان می رفت و دسته می آمد اما رزمندگان ایستادگی و مقاومت و حماسه های ماندگاری خلق کردند.

وی ادامه داد: این روزها هم آتش جهبه دشمن علیه انقلاب سنگین است و دشمن به صورت ترکیبی وارد تقابل با جمهوری اسلامی شده و با گسیل انواع شبهات، گرانی و صدها مساله دیگر به جنگ ما آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب های محرم مانند شب های عملیات کربلای 5 است

شب های محرم مانند شب های عملیات کربلای 5 است