مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-30اقتصادي

پیشرفت 40 درصدی حصارکشی پایانه برکت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: حصارکشی پیرامونی پایانه برکت با 40 درصد پیشرفت در دست اجراست.

- سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: عملیات اجرایی بهسازی و دیوار کشی سایبان ضلع شمالی پایانه برکت تکمیل شده و کار نصب احداث سردرب این پایانه 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: حصارکشی پیرامونی پایانه برکت با 40 درصد پیشرفت، پروژه بهسازی، اجرای بیس و آسفالت محوطه پایانه برکت نیز با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و احداث زائر سرا به مساحت 1080 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یادآور شد: احداث ساختمان محل استقرار نیروهای خدمات رسان، نظارت و کنترل پایانه برکت نیز با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: احداث سکو و سایبان جداکننده محوطه مسافری از محوطه اتوبوس با پیشرفت فیزیکی 40 درصد و اصلاح شبکه توزیع برق ( نصب 8 عدد ترانس برق ) از دیگر اقدامات انجام شده در پایانه مرزی است.

  چشمه خاور با اشاره به مراحل پایانی احداث جایگاه استقرار شرکت های حمل و نقل مسافر یادآور شد: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در مراحل نهایی تکمیل شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 40 درصدی حصارکشی پایانه برکت

پیشرفت 40 درصدی حصارکشی پایانه برکت