مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-26سياسي

رویکرد حمایتی از برنامه های صندوق ذخیره برای بهبود معیشت فرهنگیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر قادری در مورد عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان و تحقق برنامه های توسعه ای برای اعضای آن بیان کرد: این موسسه، - عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مجلس از برنامه های ارزش آفرین صندوق ذخیره برای ارتقای معیشت فرهنگیان حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر قادری در مورد عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان و تحقق برنامه های توسعه ای برای اعضای آن بیان کرد: این موسسه، تنها صندوق مربوط به فرهنگیان است که مجموعه فعالیت های آن با بخش های زیادی از جامعه ارتباط دارد و مجلس می تواند در صورت نیاز بر آن نظارت کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: استدلال برخی از نمایندگان این است که مجلس در بعد نظارتی به صندوق ذخیره فرهنگیان ورود نکند چراکه با این ورود شائبه تحمیل افراد مورد نظر نمایندگان با توجه به جایگاه نظارتی آنان بر صندوق ذخیره وجود دارد.

وی تصریح کرد:، اما چنین دیدگاهی درست نیست و نمایندگان نسبت به صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان مجموعه ای متلعق به فرهنگیان، احساس مسئولیت دارند و حتی از برنامه های این موسسه برای کمک به معیشت فرهنگیان حمایت می کند.

نماینده مردم شیراز درباره اهمیت و ضرورت تنوع سبد سرمایه گذاری در صندوق ذخیره فرهنگیان در بخش های مختلف اقتصادی بیان کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد حمایتی از برنامه های صندوق ذخیره برای بهبود معیشت فرهنگیان

رویکرد حمایتی از برنامه های صندوق ذخیره برای بهبود معیشت فرهنگیان