مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-02اقتصادي

شغل های کاذب از موانع اشتغال مبتنی بر مهارت در سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تبیین، ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، زمینه ای برای خوداتکایی جوانان، افزایش تولید، - ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تبیین، ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، زمینه ای برای خوداتکایی جوانان، افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی در سطح استان است .

خلیل احمد سلامی امروز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، ضمن تبریک هفته ملی مهارت، افزود: آموزش های مهارتی با هدف ارتقای سطح توانمندی های جوانان و ایجاد بسترهای پایدار شغلی در سیستان و بلوچستان همواره مورد توجه قرار دارد.

وی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان تنوعی از ظرفیت ها را در دل خود جای داده که برای بهره برداری و فعال کردن آنها نیاز به نیروی با انگیزه و با مهارت دارد که نقش فنی و حرفه ای در آموزش جوانان، محوری و مهم است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اینک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیاز به نیروی کار ماهر داریم که افراد علاقمند می توانند برای اطلاع از شرایط بکارگماری در این طرح به اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شغل های کاذب از موانع اشتغال مبتنی بر مهارت در سیستان و بلوچستان

شغل های کاذب از موانع اشتغال مبتنی بر مهارت در سیستان و بلوچستان