مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-01سياسي

تعداد دانشجویان بین الملل تا انتهای برنامه توسعه هفتم به 320 هزار دانشجو می رسند


وزارت علوم تصمیم گرفته ظرفیت دانشجویان بین المللی را در داخل کشور در انتهای برنامه پنج ساله هفتم به 320 هزار نفر افزایش دهد و اگر این موضوع توسط مجلس تصویب شود معنایش این است که کشور خودش را آماده کرده که جزو هاب های اصلی .

- هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس پیرامون چشم انداز برنامه توسعه هفتم برای دانشجویان بین المللی، گفت: وزارت علوم تصمیم گرفته ظرفیت دانشجویان بین المللی را در داخل کشور در انتهای برنامه پنج ساله هفتم به 320 هزار نفر افزایش دهد و افزایش این عدد مستلزم یکسری زیرساخت های خدماتی و حقوقی در کشور است که مقدماتش را شروع کرده ایم و امیدوارم در انتهای برنامه هفتم توسعه به این عدد برسیم.

  وی به مقدمات این کار اشاره کرد و افزود: تمام تلاش مان برای حل زیرساخت های حقوقی و گسترش و تسهیل دانشجوی بین المللی در داخل کشور است.

رییس سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: اگر چنانچه این طرح در برنامه هفتم توسعه مجلس گنجانده شده و به تصویب برسد، برای تمام دستگاه های حاکمیتی الزام آور می شود؛ ولی متولی این کار سازمان امور دانشجویان است و قاعدتاً خودمان را در قبال عددی که مجلس تصویب خواهد کرد مسؤول می دانیم که تمام مقدمات لازم را برای اینکه بتوانیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد دانشجویان بین الملل تا انتهای برنامه توسعه هفتم به 320 هزار دانشجو می رسند

تعداد دانشجویان بین الملل تا انتهای برنامه توسعه هفتم به 320 هزار دانشجو می رسند