مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-12سياسي

سیالیت در معیار پوشش زنان تا به کجا؟


در روزهای اوج اغتشاشات بود که به یکی از مدرسه های بسیار متشنج رفتم، اغلب این نوجوانان در اغتشاشات حضور داشتند و همه یک صدا آزادی حجاب را می خواستند.

- گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس؛ معصومه فاطمی، پژوهشگر مطالعات زنان: در یکسال اخیر از قشرهای مختلف  علمی، فرهنگی ، سیاسی از مجمع  روحانیون مبارز، سلبریتی ها ، اصلاح طلب ها ، تا نوجوانان  با  یک  تصور به دنبال آزادی از قانون  حجاب هستند.

که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پرتکرار ترین گزاره ای که در این سال ها و به خصوص  در یکساله اخیر شنیده ایم این است که  با آزاد کردن پوشش اتفاقی رخ نمی دهد .

گویا در پس فکر اکثریت این افراد این است که آزادی در پوشش، فقط به عدم پوشش سر منتهی می شود اما تجربه چند ماه اخیر نشان داد که پوشش هر روز بیش از پیش کمتر می شود و این روندی است که در غرب هم صورت گرفت، روزی در سواحل آمریکا  برای بیکنی در مرزهای سواحل   مخالفت صورت می گرفت و زنان مخفیانه  با بیکنی برای شنا اقدام می کردند و حال که سال ها گذشته است لباسی شبیه به بیکنی، پوششی پوشیده در خیابان ها و فیلم های آمریکایی و اروپایی  هست  و زنان در مسابقات بین المللی  ورزشی ،پوششی دارند که بیکنی در مقابل آن بسیار پوشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیالیت در معیار پوشش زنان تا به کجا؟

سیالیت در معیار پوشش زنان تا به کجا؟