مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-12سياسي

فرماندار شهرستان البرز: در موضوع «خانه اربابی» تابع میراث فرهنگی هستیم


فرماندار شهرستان البرز درباره آخرین وضعیت تقسیمات کشوری روستای نصرت آباد، گفت: شورای عالی معماری و شهرسازی باید فرآیند شهر شدن نصرت آباد را تصویب کند، - فرماندار شهرستان البرز: در موضوع خانه اربابی تابع میراث فرهنگی هستیم ایسنا/قزوین فرماندار شهرستان البرز درباره آخرین وضعیت تقسیمات کشوری روستای نصرت آباد، گفت: شورای عالی معماری و شهرسازی باید فرآیند شهر شدن نصرت آباد را تصویب کند، در این راستا می بایست طرح توجیهی پلاک بندی و تفکیک موزاییکی حریم ها نوشته و اجرا شود.

مصطفی غفوری عصر شنبه 21 مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: مجموعه فرمانداری البرز در راستای ایجاد شفافیت سلسله نشست هایی را با اقشار مختلف از جمله خبرنگاران برگزار می کند تا درباره مسائل شهرستان صادقانه طرح بحث شود.

وی بیان کرد: اگر خبرنگاران بر مبنای صداقت و امانت فعالیت کنند انعکاس مسائل شهرستان به مرکز استان و حل مشکلات مردم سریعتر و بهتر صورت می گیرد.

این مسئول در ادامه افزود: بر اساس سرشماری در سال 1395 جمعیت شهرستان البرز بالغ بر 242 هزار نفر بود اما امروز با توجه به توسعه شهری به ویژه در ناحیه شهری مهرگان این عدد به 280 هزار نفر افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان البرز: در موضوع «خانه اربابی» تابع میراث فرهنگی هستیم

فرماندار شهرستان البرز: در موضوع «خانه اربابی» تابع میراث فرهنگی هستیم