مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-13پزشكي

افزایش ظرفیت 30 درصدی آزمون دستیاری پنجاهم


معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش 30 درصدی پذیرش آزمون دستیاری پنجاهم و اعلام نتایج پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی خبر داد.

- معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش 30 درصدی پذیرش آزمون دستیاری پنجاهم و اعلام نتایج پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد با بیان اینکه پنجاهمین آزمون دستیاری در اردیبهشت ماه سال 1402 برگزار شد، اظهار کرد: در هفته اول تیر ماه نتایج اولیه پنجاهمین آزمون دستیاری شامل نمره، رتبه و کارنامه اولیه اعلام شد و داوطلبان مهلت قانونی لازم را داشتند تا 100 رشته مقطع را انتخاب کنند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت با اشاره به درخواست محدودی از پزشکان در خصوص ایجاد فرصت مجدد برای ثبت نام، خاطرنشان کرد: ما امسال همانند سال های گذشته علاوه بر مرحله اول، دو بازه زمانی دیگر را نیز برای انتخاب رشته افرادی که از ثبت نام جامانده بودند، اعلام کردیم و در اواخر تیر ماه نیز سایت سنجش بسته شد، چون دستیاران باید مطابق نظام آموزشی در اول مهر ماه در بیمارستان ها حضور داشته باشند تا نظام آموزشی_درمانی کشور مختل نشود.

وی افزود: فرصت قانونی انتخاب رشته به اتمام رسیده و نتایج آزمون دستیاری در هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد و بلافاصله پس از آن مرحله ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت 30 درصدی آزمون دستیاری پنجاهم

افزایش ظرفیت 30 درصدی آزمون دستیاری پنجاهم