مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:252023-07-25فرهنگي

برگزیدگان جشنواره شعر دفاع مقدس در بوشهر تجلیل شدند


برگزیدگان یازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس در استان بوشهر تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس استان بوشهر ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس در بوشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به زبان هنر و استفاده از ظرفیت شعر در بیان جلوه های دفاع مقدس است.

سمیه رسولی با اشاره به ارسال آثار مختلف به جشنواره استانی یازدهم دفاع مقدس تصریح کرد: در این میان 144 اثر به بخش داوری نهایی راه یافت، 16 اثر مورد تجلیل قرار گرفتند که 10 اثر رتبه اول تا سوم کسب کرد و شش اثر هم شایسته تقدیر شد.

وی از رونمایی پوستر دوازدهمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این جشنواره به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه امام صادق علیه السلام برگزار می شود.

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس استان بوشهر تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی دوازدهم شعر دفاع مقدس تا پایان شهریور است و همه علاقمندان محدودیتی در تعداد آثار ارسالی نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره شعر دفاع مقدس در بوشهر تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره شعر دفاع مقدس در بوشهر تجلیل شدند