مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-19سياسي

اخذ 17 هزار پست محل برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران


مشاور رییس سازمان ثبت احوال و نماینده شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کل کشور از اختصاص و اخذ 17 هزار پست محل برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/همدان مشاور رییس سازمان ثبت احوال و نماینده شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کل کشور از اختصاص و اخذ 17 هزار پست محل برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران در سال گذشته خبر داد.

محمدرضا بیدکی شنبه 28 مرداد در جلسه بررسی مشکلات ایثارگران شهرستان رزن، اظهار کرد: در سال گذشته 17 هزار پست محل برای استخدام فرزندان شهدا پیشنهاد و مجوز آن اخذ شد که متأسفانه تنها 11 هزار نفر شرکت کننده داشتیم و از این تعداد، 9000 نفر در آزمون شرکت کردند و تنها 7800 نفر برای استخدام مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در رابطه با سهمیه 17 هزار نفری پست محل برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران استقبال خوبی نشد، افزود: در حال حاضر 3000 نفر برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران دارای ظرفیت تکمیلی هستیم که از طریق بنیاد شهید و ایثارگران اعلام می شود.

بیدکی ادامه داد: باید ظرفیت تکمیلی 3000 نفر تا 11 هزار نفر که جا مانده اند تعیین تکلیف شود تا بتوانند مابقی ایثارگران ترجیحا فرزندان شهدا و ایثارگران جذب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ 17 هزار پست محل برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران

اخذ 17 هزار پست محل برای استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران