مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-01اقتصادي

تجهیز 80 درصد شبکه توزیع برق یزد به کابل خود نگهدار


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: در راستای جلوگیری از معضل سرقت سیم های برق تا کنون 80 درصد شبکه توزیع اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی جم عصر امروز در نشست بررسی اقدامات پیشگیرانه سرقت تأسیسات برق و عوامل خرابکارانه، اظهار کرد: معضل سرقت سیم های برق با اصلاح 80 درصد شبکه ها بهبود یافته و حدود 140 کیلومتر از این شبکه ها در سال گذشته تبدیل به کابل خودنگهدار شده است.

وی با بیان این که امسال حدود پنج تن از کابل های فشار ضعیف به سرقت رفته است، افزود: این میزان سرقت در حدود 10 کیلومتر از شبکه توزیع را شامل می شود، ضمن اینکه اگر نول شبکه سرقت شود، وسایل برقی مردم هم با خسارت مواجه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد دیگر از انواع سرقت را، سرقت کابل های روشنایی بلوارها عنوان و اذعان کرد: سارقان از روی فندانسیون کابل ها را سرقت کرده و از دریچه تیر برق اقدام به خارج کردن سیم می کنند که برای جلوگیری از این اقدام، بازنگری در محل دریچه و جوشکاری آن در مناطق خارج محدوده در دستور کار قرار گرفته است.

جم استفاده از تیرگرد در مناطق جرم خیز، هوشمند سازی درب پست های برق در زمان باز شدن برای کاهش سرقت، تهیه مشخصات کامل پیمانکاران و برق کاران و ارائه به پلیس آگاهی، بازدید از ضایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 80 درصد شبکه توزیع برق یزد به کابل خود نگهدار

تجهیز 80 درصد شبکه توزیع برق یزد به کابل خود نگهدار