مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-20پزشكي

بهره مندی 33 هزار بیمارخاص چهارمحال و بختیاری از خدمات بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 33 هزار نفر از بیماران خاص و صعب العلاج خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند، گفت: تا کنون 430 هزار نفر تحت پوشش و بیمه رایگان قرار گرفتند.

- علیرضا اصغر زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به بهره مندی دهک های مختلف استان از بیمه سلامت، گفت: 620 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قبل از افتتاح صندوق بیمه بیماران خاص و صعب العلاج تنها یک هزار و 300 نفر شامل بیماران تلاسمی، هموفیلی، دیالیزی و پیوند کلیه تحت پوشش بیمه سلامت و دریافت خدمات درمانی بودند، افزود: در حال حاضر با افتتاح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج تعداد 33 هزار بیمار در این گروه تحت حمایت قرار گرفته و نشان دار شدند.

وی بیان کرد: 107 نوع بیماری با افتتاح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت قرار گرفته و می توانند از مزایای خدمات رایگان صندوق بهره مند شوند.

اصغرزاده اضافه کرد: طبق مصوبه هیئت وزیران و دولت پنج دهک در استان پوشش داده می شوند و هزینه بیمه شدن آن ها رایگان است، در حال حاضر سه دهک اول جامعه علاوه بر هزینه رایگان بیمه، از خدمات درمانی کاملا رایگان نیز بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 33 هزار بیمارخاص چهارمحال و بختیاری از خدمات بیمه سلامت

بهره مندی 33 هزار بیمارخاص چهارمحال و بختیاری از خدمات بیمه سلامت