مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-09سياسي

رسانه های دزفول به افزایش کیفیت و تولید محتوا بپردازند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد دزفول گفت: ضرورت دارد رسانه های دزفول به افزایش کیفیت و تولید محتوا در چارچوب قانون و اخلاق بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا چرخابی عصر امروز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار شد، ضمن قدردانی از اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: جامعه پرتلاش رسانه در طول یک سال گذشته بار خبری جامعه شهرستان را بر عهده داشتند و با وجود کمبود امکانات و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری توانستند اما رسالت خبری خود را به خوبی انجام دهند و امروز این آیین با کمترین امکانات برای پاسداشت و قدردانی از زحمات فراوان جامعه خبری پرتلاش شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با تاسی از حضرت زینب (س) که مصداق بارز خبرنگار و الگوی آنها است، رسالت خود را به خوبی به انجام برسانند، افزود: همه خبرنگاران حقوق و تکالیفی دارند که اگر از این موضوعات اطلاع داشته باشند در مسیر کاری خود به دستاوردهای بهتری خواهند رسید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، بهره مندی از مزایای حمایتی و یارانه های دولتی را یکی از مطالبات اصلی خبرنگاران برشمرد و تصریح کرد: در حال پیگیری برای تحقق این امر مهم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های دزفول به افزایش کیفیت و تولید محتوا بپردازند

رسانه های دزفول به افزایش کیفیت و تولید محتوا بپردازند