مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-22بين الملل

آمریکا بامُهره هایی که تاریخ مصرفشان سَر آمده چگونه برخوردمی کند؟


شبکه المیادین با اشاره به فساد «ریاض سلامه» مهره آمریکا در لبنان به روند تاریخی نحوه برخورد واشنگتن با مهره های سوخته خود در کشورهای مختلف پرداخت.

- شبکه المیادین با اشاره به فساد ریاض سلامه مهره آمریکا در لبنان به روند تاریخی نحوه برخورد واشنگتن با مهره های سوخته خود در کشورهای مختلف پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سایت خبری المیادین در گزارشی در خصوص نحوه برخورد دولت های آمریکا با مهره های سوخته خود در کشورهای مختلف نوشت: آمریکا بعد از پایان ایفای نقش مهره های خود در کشورهای مختلف و یا شکست آنها، این افراد را کنار می گذارد چرا که بازی آمریکا با ابزارهای جدیدتر و مؤثرتر بنا به دیدگاه هر کدام از دولت های این کشور ادامه پیدا می کند.

موسی عاصی تحلیلگر امور کشورهای اروپایی و مسائل بین الملل تاکید کرد: ریاض سلامه رییس سابق بانک مرکزی لبنان با اتخاذ سیاست های مالی خاص، تلاش کرد خوش خدمتی خود را به آمریکا نشان دهد.

وی به بانک های لبنان دستور داده بود تمام اطلاعات مربوط به سپرده گذاران از زندگی شخصی آنها گرفته تا املاک و هویت خانواده هایشان را جمع آوری کنند.

این اطلاعات مستقیماً به آمریکا ارسال می شد تا مقامات این کشور در جریان جزییات زندگی 90 درصد از شهروندان لبنانی قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بامُهره هایی که تاریخ مصرفشان سَر آمده چگونه برخوردمی کند؟

آمریکا بامُهره هایی که تاریخ مصرفشان سَر آمده چگونه برخوردمی کند؟