مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-12سياسي

اجلاسیه آزادگان استان مرکزی برگزار می شود


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری اجلاسیه آزادگان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست ستاد کنگره شهدای استان مرکزی با موضوع اجلاسیه آزادگان اظهار داشت: 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یکی از باشکوه ترین لحظات تاریخ اسلام و ایران عزیز است و آزادگان با بازگشت قهرمانانه خود غلبه اسلام بر کفر را به اثبات رساندند.

وی افزود: بازگشت قهرمانانه آزادگان به وطن برای همه مردم بسیار خاطره ساز، دل انگیز و حماسی است و امروز همه ما مدیون مجاهدت های آزادگان سرافرازی هستیم چراکه این عزیزان لحظه ای از مقاومت، ایثار و فداکاری خود کوتاه نیامدند.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: آزادگان عزیز با گام های استوار و سرشار از ایمان عزت، اقتدار، آرامش و کرامت برای مردم ایران رقم زدند و این عزیزان با قلوبی مستحکم و روح غیرت و جوانمردی شکوه ایران عزیز را معنا کردند و عظمت ایمان به خدا را روی زمین تکثیر کردند.

 کریمی اضافه کرد: آزادگان مسافران حقیقی آیات جهاد بودند که لحظه ای از دشمنان نهراسیدند و البته نبرد با دشمن برای آزادگان عزیز امروز همچنان ادامه دارد و این عزیزان امروز باید در میدان جهاد تبیین مجاهدانه تر از گذشته نقش آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه آزادگان استان مرکزی برگزار می شود

اجلاسیه آزادگان استان مرکزی برگزار می شود