مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-01اقتصادي

دستور ترخیص هزار دستگاه خودروی خارجی در بنادر هرمزگان صادر شد


رییس کل دادگستری هرمزگان، برای جلوگیری از معطلی و احتکار هزار دستگاه خودروی خارجی وارد شده در بنادر استان، دستور قضایی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری امروز با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله مبنی بر واردات حدود هزار دستگاه خودروی هیوندای النترا ، توسان ، کریتا ، اکسنت و سان یانگ به کشور و معطلی چند ماهه آن ها در بنادر استان هرمزگان، با صدور دستور ویژه قضایی از مدیران کل استاندارد، بنادر و دریانوردی و گمرکات استان خواست ضمن پیگیری موضوع به سرعت جهت تعیین تکلیف و ترخیص این خودروها اقدام کنند.

وی به دادستان بندرعباس و مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان نیز ماموریت داد به منظور جلوگیری از احتکار و سوء استفاده های احتمالی با ورود به موضوع تاخیر به وجود آمده در ترخیص خودروهای وارداتی، شرکت های واردکننده را مکلف کنند به نحوی عمل کنند که در حداقل زمان ممکن، فرآیند ترخیص این خودروها انجام شود و همچنین از این دستگاه ها خواست با اتخاذ تمهیدات لازم بر روند ترخیص این خودروها تا زمان تحویل آن ها به مشتریان واقعی نظارت کنند.

رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه انبارهای گمرکات نباید به مامنی برای احتکار کالا تبدیل شوند، تاکید کرد: در صورت اثبات هرگونه تخلف و معطلی بدون دلیل با هدف احتکار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ترخیص هزار دستگاه خودروی خارجی در بنادر هرمزگان صادر شد

دستور ترخیص هزار دستگاه خودروی خارجی در بنادر هرمزگان صادر شد