مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-10سياسي

مدیر اداره آموزش و پرورش بهاباد معرفی شد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار بهاباد در مراسم تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش بهاباد با اشاره به اینکه رشد و بالندگی جامعه در گرو خدمات و زحمات معلمان است، اظهار داشت: اگر در انجام تعلیم و تربیت تلاش های درستی انجام شود، جامعه به سوی پیشرفت قدم برمی دارد.

علیرضا تیموری ادامه داد: مدیریت آموزش و پرورش بسیار وسیع و حساس است که باید با سعه صدر، تعامل، همگرایی و تدبیر مشکلات را برطرف و راه رسیدن به قله های موفقیت را فراهم کرد.

مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بهاباد نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته طی سال های گذشته بیان کرد: تمامی موفقیت ها را مدیون تلاش مخلصانه فرهنگیان شریف ٰ و همکارانم در بخش های مختلف و همراهی مردم و مسئولان اجرایی شهرستان بهاباد می دانم.

حسن رزاقی بهابادی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید آموزش و پرورش اظهار داشت: خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی یک توفیق بزرگ محسوب می شود که باید قدر آن را دانست و به جامعه و نسل جوان خدمت کرد.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بهاباد هم به اهمیت تعلیم و تربیت و نقش فرهنگیان در تربیت درست نسل آینده ساز اشاره کرد و از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر اداره آموزش و پرورش بهاباد معرفی شد

مدیر اداره آموزش و پرورش بهاباد معرفی شد