مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 04:052023-08-21بين الملل

ترامپ: در مناظره های مقدماتی جمهوریخواهان شرکت نمی کنم


رییس جمهور سابق آمریکا که درگیر پرونده های اتهامی متعدد در دادگاه فدرال است اعلام کرد که در مناظره های مقدماتی حزب جمهوریخواه شرکت نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان شامگاه یک شنبه به وقت محلی در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که در مناظره های مقدماتی جمهویخواهان که از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد شرکت نخواهد کرد.

  وی در ادامه پیام خود گفت: آمریکایی ها مرا به خوبی می شناسند و برای ریاست جمهوری نیازی به رویارویی عمومی با هیچ رقیبی ندارم.

عدم شرکت ترامپ در مناظره های انتخابی درحالیست که وی درگیر چندین پرونده اتهامی در دادگاه فدرال آمریکا است.

 رییس جمهور سابق آمریکا در مجموع با 78 اتهام در سه پرونده جنایی مجزا مواجه است که علاوه بر تلاش برای ابطال نتیجه انتخابات و تحریک هوادارانش برای حمله به کنگره آمریکا در ششم ژانویه پرونده های نگهداری اسناد طبقه بندی شده بعد از ترک کاخ سفید و پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های مستهجن پیش از انتخابات سال 2016 را شامل می شوند.

تیم حقوقی ترامپ اخیرا خواستار به تعویق افتادن محاکمه او در دادگاهی در واشنگتن تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: در مناظره های مقدماتی جمهوریخواهان شرکت نمی کنم

ترامپ: در مناظره های مقدماتی جمهوریخواهان شرکت نمی کنم